Delivered by FeedBurner


Створення інтернет-магазину дизайн, верстка та програмування

Не самий головний, але досить важливий елемент сучасного інтернет-магазину, на який часто не звертають уваги це дизайн. Особливо важливо правильно подати потрібну інформацію, часто інтернет-магазини настільки перевантажені інформацією, що знайти потрібний товар стає складно.

Дизайн повинен бути сучасним, легким, повітряним, з мінімальною графікою і без анімації, в даному випадку красива графіка і анімація будуть тільки відволікати користувача від проданих товарів, хоча в деяких товарних категоріях графіка цілком допустима. Важливо, щоб дизайн був розрахований на цільову аудиторію магазину, а не замовника. Тому kyiv.webmisto.com.ua мають виконувати фахівці з дизайну, щоб врахувати всі позиції клієнта в Інтернеті.

Основний упор в дизайні потрібно робити на інтерфейс і юзабіліті, сайт магазину повинен бути зручний для пошуку інформації, правильно доносити цю інформацію користувачеві і мотивувати зробити покупку або зробити запит в магазин. При цьому робити це демократично, не нав’язуючи небудь дії, а тільки надавати можливість їх зробити.

Верстка

Цьому етапу замовник зазвичай приділяє мало уваги, тому що на перший погляд він нічого особливого не несе в собі. Здавалося б, немає нічого складного: з готового дизайну зверстати шаблон майбутнього магазину. Однак, тут варто звернути увагу на дві пов’язані між собою речі: по-перше, верстка повинна відповідати стандартам W3C, а по-друге , сайт повинен правильно відображатися усіма популярними браузерами (перевірити можна тут: http://browsershots.org/ – зараз найпопулярніші браузери Firefox, Google Chrome.

Програмування

Для інтернет-магазину досить великий і складний етап, навіть якщо ми будемо його розробляти на коробковому продукті. Часто застосовують ітераційний підхід, коли спочатку розробляється ядро ??(система з мінімальним функціоналом), а потім до цього ядру допрацьовуються додаткові функції, таким чином, проект можна запустити в обмеженому функціоналі в будь-який момент після завершення ядра.

На даному етапі варто звернути особливу увагу на безпеку системи в цілому. Якщо використовується платна коробочна CMS, наприклад, 1С-Бітрікс – вона вже добре захищена і пройшла багато тестів з безпеки, весь новий функціонал потрібно буде обов’язково окремо протестувати на XSS, SQL injection.

Для великих інтернет-магазинів важливо подбати про продуктивність системи, вони повинні витримувати великі навантаження. Знову ж коробкові CMS вже оптимізовані, а хороший виділений сервер буде працювати стабільно, так що це швидше відноситься до самописна CMS і модулів.

Важливо, щоб весь новий програмний код і особливо нові модулі коментувалися в коді. Для розробника це – правила хорошого тону, а для клієнта – мінімізація ризиків на той випадок, якщо з якихось причин доведеться міняти розробника.

Варто пам’ятати, що kyiv.webmisto.com.ua буде просуватися, в тому числі і в пошукових системах, тому заздалегідь можна врахувати рекомендації з SEO від Google і Яндекс, та й взагалі, заздалегідь підготувати сайт інтернет-магазину до просування.

Тестування

Після того, як сам сайт готовий, його слід протестувати, щоб остаточно підтвердити якість створеного інтернет-магазину.

Для початку потрібно перевірити весь сайт на помилки (баги). Для цього спеціальний людина повинна пройтися по сайту і спробувати його використовувати по максимуму, часто робиться разом з клієнтом. Всі знайдені помилки передаються розробникам для виправлення.

Потім можна провести тестування навантаження (Load-testing) і тестування на стійкість (Stress-testing), це робиться за допомогою спеціальних програмних засобів.

І врешті обов’язкове тестування безпеки, коли спеціально навчений фахівець з безпеки намагатиметься зламати або нашкодити системі, таким чином шукаючи «дірки». Всі знайдені вразливості також передаються на доопрацювання.

Олесь Нижній, експерт з запуску інтернет-магазинів.



Комментарии закрыты.