Delivered by FeedBurner


Кабінет міністрів схвалив Концепцію подвійної освіти

Цю концепцію презентувала Міністр освіти і науки України Л.Гриневич.

19 вересня 2018 року, Кабмін ухвалив Концепцію подвійної освіти, за якою має поєднуватися процес здобування освіти та працевлаштування в фаховій та вищій освіті.

https://fc.vseosvita.ua/00214z-9f53-940x446.jpg

Вона підкреслила, що адаптація подвійної освіти в нашій країні буде сприяти розв’язанню проблем спотворення процедури підготовки фахівців та буде зв’язком між роботодавцями та фаховими співробітниками в процесі здобування освіти.

https://fc.vseosvita.ua/00214w-a4d0-940x529.png

Пані Лілія зосередила увагу на масштабах зношення робочого устаткування в освітніх установах на найвищому можливому рівні. І тепер, поштовхом виводу системи на якісно новий етап стане тільки спільна діяльність з роботодавцями.

Довідкові дані:

  • у ЗВУ непридатне для праці устаткування становить більше 75%;

  • у закладах професійно-технічної такий показник сягає максимальної позначки у 100%. Це означає, що працювати абсолютно ніяк і ні з чим.

Вона оголосила, що головуючі на підприємствах прикро вражені недосвідченістю спеціалістів, яких готує сучасна освітня система. На сьогоднішній день близько половини з можливих десяти корпорацій, які відносяться до економічної ланки держави говорять про величезне відставання від необхідних виробництву умінь,які будуть приносити розвиток та задумані плани і тих, якими оперують спеціалісти після таких закладів вищої освіти.

Докорінно трансформувати ситуацію, що є нині може виключно запозиченням досвіду подвійної освіти, адже вона являє собою тісний процес пізнання нового матеріалу у ЗВУ з моментами ознайомлення роботи конкретно на тому чи іншому виробництві.

Майбутні професіонали зможуть отримати безцінний досвід, побачити на власні очі процес дії. Відтак, підрядники робочих місць залучають своїх майбутніх потенційних фахівців, виконують важливу роль у формування ЗУН (знань, умінь, навичок) та готовності до професійної діяльності.–пояснює Міністр.

Концепція подвійної форми освіти включає в себе наступні важливі моменти:

  • удосконалення стандартів та вимог освіти під економічний попит;

  • висока освіченість майбутніх спеціалістів;

  • збільшення впливовості підприємств та їх керівників на освітній процес;

  • високий стимул навчатися як учням так і студентам;

  • підвищення рівня праці молоді;

  • зменшення терміну пристосування молодих спеціалістів до фахової зайнятості.

Усі ці моменти – світлий шлях в майбутнє, яке буде сприяти новому виду організації взаємовідносин всередині процесу освіти – зауважила Міністр.

Вона впевнена у дієвості такого способу. Також запевнила у створенні міцної співпраці між освітянами ЗВУ та роботодавцями, які будуть побудовані на трикутнику партнерства.

https://fc.vseosvita.ua/00214t-a76a-940x530.png

Це дасть велику можливість окреслити взаємновідносини як такі, що будуть ясні, чіткі, обумовлені порядками та правилами, полегшать офіційне оформлення документальної основи. У них будуть трактовані вимоги функціоналу подвійної освіти в нашій країні. Окремої уваги варта інформація, про внесення концепції в ЗУ «Про професійну освіту», ЗУ «Про зміни «Про вищу освіту»– підвела підсумок Л.Гриневич.

Фотознімки запозичені зі сторінки МОН у мережі Facebook.

Інформацію запозичено з відеоматеріалу на сайті www.facebook.com у мережі Facebook.

Источник vseosvita.ua



Написать комментарий

0 комментариев.

Написать ответ

 

 


Перед отправкой формы:

 

[ Ctrl + Enter ]